עובדות מעניינות על ניהול הזמן שלנו בעבודה


1 דקות קריאה

איך אנחנו 'מבזבזים' את הזמן שלנו בעבודה
או
זה שאתה נמצאת בעבודה לא אומר שאתה באמת עובד


מוצף/ת באימיילים, תקוע/ה בפגישות לא רלוונטיות ובין לבין הפרעות בלתי פוסקות של הקולגות....
מתי יהיה לך זמן לעשות עבודה אמיתית? זו שאת/ה מקבל/ת עליה משכורת?
את/ה לא לבד

מהם שואבי הזמן הגדולים יותר בעבודה?

אימיילים
מנסה ללא הפסקה לרוקן למינימום אפשרי את תיבת הדואר הנכנס? לא מומלץ!
הסתמכות יתר על אימיילים בעבודה יומיומית עם קולגות ועמיתים לעבודה מבזבזת לך המון זמן...
הידעת?
1. העובד הממוצע מקבל כ 304 מיילים בקשר לעבודה בכל שבוע
2. עובד ממוצע בודק כ- 36 פעמים בשעה את תיבת הדואר שלו
3. נדרשות ממך 16 דקות 'לחזור לעבודה' אחרי שטיפלת במייל שנכנס
4. 10 נק' של אייקיו הולכות לאיבוד כשאנחנו מתעסקים באופן בלתי פוסק באימיילים שזה בערך כמו לתפקד יום שלם אחרי לילה לבן...

פגישות חסרות תכלית
האם היום שלך מלא בפגישות לא פרודוקטיביות? זמן שמעבירים ביחד הוא לא תמיד זמן עבודה אמיתי ואפקטיבי
הידעת?
1. העובד הממוצע משתתף בכ- 62 ישיבות בחודש
2. ½ מזמן הישיבה נחשב כ 'זמן מבוזבז'
3. 31 שעות בחודש מבוזבזות על פגישות לא יעילות

ומה אנחנו עושים בפגישה?

91% מאיתנו חולמים בהקיץ
96% מפספסים ישיבה
39% נרדמים במהלך הישיבה
45% מרגישים מוצפים מכמות הישיבות בהם אנחנו משתתפים או צריכים להשתתף
73% עושים דברים אחרים בזמן הישיבה
67% מתלוננים על זה שישיבות הם הגורם לבזבוז הזמן הגדול ביותר בעבודה

הפרעות בלתי פוסקות
שתי שיחות קצרות בטלפון, הודעות בטלפון, מפגש אקראי בחדר קפה, גלישה באתרי חדשות, רשתות חברתיות....
הידעת?
1. לעובד ממוצע יפריעו בכל יום כ- 56 פעמים
2. הזמן הנדרש 'להתאפסות' אחרי כל הפרעה מצטבר לכדי שעתיים ביום!
3. 80% מההפרעות בעבודה נחשבות 'הפרעות טריוויאליות'
4. רק 60% מזמן העבודה שלנו מושקע בעבודה יעילה

-------

זמן הוא המשאב היחידי אותו אנחנו לא יכולים לקנות, אבל, לעיתים קרובות אנחנו מבזבזים אותו או משתמשים בו בצורה לא יעילה. התייחסות מודעת למשימות ופעולות שאנו מבצעים לאורך היום הוא השלב הראשון בדרך להתייעלות בזמנים וניהול משימות חכם יותר.

איך לנהל את הזמן והמשימות שלנו באופן יעיל יותר? 

5 כללים שיעזרו לנו לשמור על מיקוד ואפקטיביות לאורך היום:

1. קודם כל חשוב להיות הגיוניים: כמה זמן פנוי עומד לרשותי בעבודה/בבית והתאמת המשימות לזמן (להימנע מעומס יתר)
2. בעבודה: לוודא שיש מספיק זמן למשימות הכרחיות (משימות שלפיהן מעריכים אותי)
3. ניתוח וזיהוי משימות קבועות ומשתנות שניתן להאציל/להעביר למיקור חוץ/לבטל
4. להשאיר מקום לארועי בלת"מ והפרעות צפויות לאורך היום
5. לשמור במשך היום גם זמן פנוי ליעדים ומטרות אישיות בחיים האישיים שלי

רוצה ללמוד איך לנהל את הזמן שלך בעבודה ובבית טוב יותר?

ליצור רשימת משימות שתעבוד לך? להתגבר על דחיינות?

כדאי לך לנסות כמה פגישות של אימון חשיבתי

צור/י איתי קשר כאן באתר או בטלפון

0547894522

שרית