TO DO LIST


1 דקות קריאה

 אני לא יודעת לעבוד עם רשימת משימות

&

אני משקיע ברשימה ובסוף עושה דברים אחרים

 אני לא זוכר כמה פעמים הכנתי לעצמי 'רשימת משימות רצינית ומושקעת' 


ופשוט שכחתי ממנה...

&


באיזו שיטה אתה משתמש לניהול המשימות שלך?



אחת הבעיות המרכזיות ברשימת משימות שאנו מכינים לעצמנו היא שהן פשוט לא

מתוכננות ולא כתובות נכון

רשימות ענקיות, מפוצצות במשימות שלא תורגמו לתוצאות בשטח:


& לחדש ביטוח

& ארון חשמל

& מכנסי ג'ינס

& מטען

& לדבר עם רונן


כשכתבתי לעצמי את המשימות האלו ידעתי בדיוק מה אני צריך לעשות איתם...

אבל, אחרי כמה ימים אינטנסיביים בעבודה ואולי גם בבית, הרשימה הזאת נראית לי 

קצת לא ברורה...ואולי כבר עשיתי את המשימות האלה?

מה בדיוק הבעיה עם הארון חשמל שלנו? או שזה הארון חשמל של ההורים?

על מה אני צריך לדבר עם רונן?

מכנסי ג'נס של מי? ומה צריך לעשות איתם?

חשוב לדעת איך לכתוב רשימת משימות

הכלל הראשון הוא: לכתוב מה אני בדיוק צריך לעשות

לעיתים קרובות דווקא המידע הכי חשוב במשימה: מה בדיוק אני צריך לעשות - חסר.

וגם, 

אם הרשימה שלי ארוכה מידי (יותר מ 15 משימות) היא הופכת למסורבלת וקשה

לביצוע. 

אני בקלות עלול לפספס פעילויות הכרחיות וגם התחייבות שנתתי.

.

כל מי שבמסגרת עבודתו או בחייו האישיים נדרש לתמרן בין מספר רב של משימות 

ופרויקטים חייב לדעת איך בונים רשימת משימות אפקטיבית

ובשפה מקצועית - תוכנית פעולה

תוכנית פעולה כוללת יעדים לטווח קצר, בינוני וארוך ועוזרת לתכנן את הזמן מבלי 

לשכוח התחייבויות.

תוכנית פעולה עוזרת לך לחשוב על סדרי העדיפויות שלך כך שתוכל להתמקד בדברים

 החשובים ולהימנע מפעילויות בעלות ערך נמוך.

נכון, היא קצת יותר מורכבת מרשימת מטלות רגילה אבל אם לומדים איך לכתוב

 ולהשתמש בה מגלים שאפשר להשתלט על העומס בקלות ועם הרבה פחות לחץ

מקבלים תחושת שליטה, רואים התקדמות בשטח והכי חשוב: היא מאפשרת עבודה 

קלה על מספר פרויקטים במקביל.


לא הגיע הזמן ללמוד איך לנהל זמן כמו מומחה?

2-4 פגישות מקוונות יעשו הבדל ענקי בחיים שלך!!!

לפרטים נוספים:

https://bit.ly/3ePlzOh

054-789-4522

שרית