האצלת סמכויות

כל המשימות והעבודות במשרד חייבות לעבור דרכך?

מתקשה 'לשחרר' משימות?


הנה 5 סימנים שמראים לי שאני לא מאציל מספיק סמכויות במהלך היום שלי:


1. קבלת החלטות מתישה אותי - 'עייפות ההחלטה'

כשאנחנו נדרשים לקבל הרבה החלטות בזמן קצר. העייפות גורמת לנו גם לקבל החלטות טובות פחות

@לקראת החלטה חשובה


2. המשימות השגרתיות שלי מבזבזות לך הרבה זמן לאורך היום

@טיפים פשוטים לניהול זמן חכם ואיכותי - ליישום מיידי


3. אני נמצא תמיד באיחור בהגשת/סיום משימות

המאבק התמידי לסיים משימות בזמן אומרת לי שאני לא באמת יודע לתעדף נכון פעילויות לאורך היום:

מה חשוב ודורש עבודה מיידית שלך ומה חשוב פחות וניתן להעביר הלאה?

@תיבת דואר מבולגנת יכולה להיות אחת הבעיות. איך פותרים אותה?


4. אני עובד על משימות שאינן כלולות בהגדרת התפקיד שלי

@ האם אני מכיר את סגנון העבודה שלי?


5. אני אחראי על הכל!

דאגה ולחץ מעבודה של אחרים הוא בזבוז מוחלט של זמן (וגם מפחית את האמון אצל שאר אנשי הצוות שלך)


להיות מנהל טוב זה אומר קודם כל להיות מיומן בהעברת משימות לאנשים הנכונים. ברגע שאתחיל להאציל יותר משימות יישאר לי יותר זמן פנוי להתמקדות בעבודה בה נדרש מלוא הידע והמומחיות שלי.


@האם אני דחיין?

@שיטת פומודורו לדחיין המצוי לניהול משימה בעייתית



@קצר וקולע: אימון ממוקד לניהול זמן בעבודה ובחיים


שאלות? התלבטות? אפשר לשלוח לי הודעה

או מייל




#האצלתסמכויות #מומחיות #ידע #ניהולזמן #ניהולמשימות #פרפקציוניזם


  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram

©2020 by שרית קלדרון גורקוב - מאמנת אישית. Proudly created with Wix.com